4 z 4
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Smartwatche i zegarki sportowe stają się coraz popularniejsze. Także wśród dzieci. Tak wzrosło zainteresowanie rodziców. Sprawdźcie
Smartwatche coraz popularniejsze w Polsce
Temat nie jest obcy polskim rodzicom. Dowodem może być fakt, że z roku na rok coraz więcej piszą na ten temat w sieci. Z danych SentiOne wynika, że w 2021 r. odnotowano 3 288 wypowiedzi na ich temat, a w 2022 r. już 4 532 wzmianki, co oznacza wzrost o 38 proc. Blisko ¾ tych rozmów miało miejsce na portalach, a 15 proc. – na Facebooku.
Większość wypowiedzi należy do mężczyzn (56 proc.). W ubiegłym roku internauci najwięcej o smartwatchach dla dzieci dyskutowali w kwietniu – wtedy odnotowano niemal 20 proc. wzmianek z całego roku. Analiza dotyczy ponad 40 mln wzmianek dziennie, które monitoruje narzędzie.