Nadejście pandemii koronawirusa z wszystkimi wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa epidemiologicznego spowodowało ograniczenie możliwości poruszania się interesantów w wielu urzędach. Głęboko „przeorganizowano” wiele z nich – np. w sztumskim Urzędzie Miasta i Gminy wejść trzeba najpierw do siedziby Urzędu Stanu Cywilnego, tam znajduje się stanowisko przyjmowania wniosków oraz informowania o załatwianiu poszczególnych spraw. Jeśli interesant musi wejść na teren urzędu, stamtąd jest wpuszczany dalej. W Starostwie Powiatowym wykonano przepierzenie w holu budynku z okienkiem obsługi.
W Urzędzie Miejskim w Dzierzgoniu początkowo zorganizowano prowizoryczne stanowisko obsługi naprzeciwko głównego wejścia – tam udzielano informacji, przyjmowano dokumenty. Powstał jednak projekt przebudowy holu – urządzono wygodne i bezpieczne dla wszystkich Biuro Obsługi Mieszkańca.
- Znajduje się na wprost od wejścia w Urzędzie Miejskim i to właśnie tam możecie złożyć dokumenty i wnioski oraz uzyskać niezbędną pomoc i informację. Mamy nadzieję, że zapobiegnie to dezinformacji, pozwoli dostosować się do wymagań sanitarnych a przede wszystkim przysłuży się sprawnej obsłudze każdego z Was. Apelujemy więc – idziesz do Urzędu, zatrzymaj się w tym miejscu – czytamy na stronie internetowej dzierzgońskiego magistratu.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?